witamy w naszym gabinecie odnowy suana

Z myślą o Was stworzyliśmy miejsce, w którym będziecie mogli zadbać o swoje zdrowie i wygląd. Nasi specjaliści, wykorzystując swoją wiedzę i doświadczenie

Pampering and massage for beautiful face of young woman in spa salon - indoors

Pielęgnacja twarzy, szyi i dekoltu.

MASAŻ twarzy szyi i dekoltu, wykonany w atmosferze świec i relaksującej muzyki. 

ZABIEGI KOSMETYCZNE przeznaczone dla osób w każdej grupie wiekowej i dostosowane do każdego rodzaju cery. 

Attractive guy in spa salon

Masaż leczniczy, relaksacyjny

Masaże to…..

ćwiczenia ogólnorozwojowe

GRUPOWE zajęcia RUCHOWE

Aktywność ruchowa połączona z rozmowami wspierającymi całościowy rozwój człowieka. Ogólnorozwojowe ćwiczenia koordynacyjne, siłowe, wytrzymałościowe i szybkościowe prowadzone w miłej i wspierającej atmosferze.  

nasze propozycje

Zapraszamy do zapoznania się z różnorodnością oferowanych przez nas działań, zapewniających najlepsze sposoby na relaks, odprężenie oraz poczucie energii i życia.

Pielęgnacja twarzy, szyi i dekoltu

MASAŻ twarzy szyi i dekoltu, wykonany w atmosferze świec i relaksującej muzyki.

Korzystając regularnie z masażu odkryjecie jego ogromny wpływ na organizm. Zauważycie widoczne zmiany w wyglądzie, uelastycznieniu i poprawie sprężystości skóry. Masaż pobudza krążenie, wpływa na dotlenienie i odżywienie komórek co prowadzi do poprawy napięcia skóry. Ma on działanie przeciwzmarszczkowe i ujędrniające. Skóra staje się po nim promienna, wygładzona i przyjemna w dotyku. Masaż wykonany za pomocą rąk lub szklanych kul doskonale wpłynie na odprężenie głównych partii mięśni i lepsze samopoczucie.

Masseur doing neck massage on man in the spa salon.

ZABIEGI KOSMETYCZNE przeznaczone dla osób w każdej grupie wiekowej i dostosowane do każdego rodzaju cery.

Zabiegi obejmują masaż twarzy, peeling kosmetyczny mający na celu złuszczenie naskórka i poprawę gładkości i kolorytu skóry oraz wykorzystanie aparatury, za pomocą której można dostarczyć skórze substancji aktywnych o działaniu m.in. nawilżającym, rozjaśniającym, wygładzającym, ujędrniającym.

Peeling kawitacyjny

zabieg złuszczający wykorzystujący działanie fali ultradźwiękowej i cieczy. Głęboko oczyszcza, zwiększa napięcie skóry i poprawia jej jędrność. Prowadzi do zmniejszenia zmarszczek oraz nawilżenia skóry. Poprawia przepływ krwi i limfy, co zapewnia dotlenienie skóry. Efektem peelingu kawitacyjnego jest również usunięcie nadmiaru sebum i eliminacja zaskórników. Zabieg jest polecany do każdego rodzaju skóry.

Oxybrazja – (peeling wodno – tlenowy)

zabieg, w którym stosuje się dwufazowy strumień składający się z mikrokropelek soli fizjologicznej oraz powietrza. Jest bezpieczną metodą złuszczania naskórka u osób o cerze naczyniowej i wrażliwej. Doskonale nawilża oraz dotlenia, zwiększa elastyczność skóry, łagodzi objawy trądziku, ogranicza łojotok, zmniejsza blizny i przebarwienia. Skóra po zabiegu staje się gładka, delikatna i nawilżona.

Peeling enzymatyczny

Peeling enzymatyczny zaliczany jest do peelingów chemicznych, delikatnie oczyszcza skórę i poprawia jej koloryt. Nawilża, oczyszcza pory i rozjaśnia cerę. Peeling enzymatyczny przeznaczony jest dla osób o każdym typie cery, również dla osób o cerze wrażliwej, skłonnej do podrażnień i z trądzikiem.

Ultradźwięki/sonoforeza

Ultradźwięki – zabieg z wykorzystaniem fal akustycznych, wytwarzających ciepło, które poprawia krążenie krwi i limfy, relaksuje mięśnie, przyspiesza metabolizm komórkowy, powoduje lepsze dotlenienie i odżywienie skóry.

Sonoforeza – zabieg polegający na wtłoczeniu substancji aktywnych za pomocą fal akustycznych. Sonoforeza niesie za sobą wiele korzyści. Po zabiegu skóra jest nawilżona i dotleniona, a zmarszczki i blizny mniej widoczne. Zalecana jest w przypadku trądziku.

 
galwanizacja/jonoforeza

Galwanizacja – zabieg z wykorzystaniem prądu stałego, poprawiający metabolizm i powodujący lepsze odżywienie i dotlenienie tkanek. Poprawia krążenie, ma działanie przeciwbólowe i przeciwzapalne.

Jonoforeza – zabieg polegający na dostarczeniu substancji aktywnych w postaci cząstek o ładunku elektrycznych za pomocą prądu galwanicznego. Jonoforeza ma szerokie zastosowanie. Wykorzystywana jest m.in. w przypadku trądziku, blizn, przebarwień. Ujędrnia i nawilża skórę.

 
Mezoterapia bezigłowa

Zabieg polegający na bezbolesnym wprowadzeniu substancji aktywnych w głąb skóry z wykorzystaniem impulsów elektrycznych. Pomaga zachować skórze młody wygląd. Powoduje głębokie nawodnienie i nawilżenie skóry. Poprawia jej elastyczność, stymuluje układ limfatyczny i zapewnia długotrwały efekt poprawy jędrności skóry. Redukuje zmarszczki i bruzdy. Efekty mezoterapii bezigłowej widoczne są już po 1 zabiegu.

 
Biolifting

Zabieg z wykorzystaniem mikroprądów, poprawia kontur twarzy, wyszczupla, likwiduje zmarszczki, liftinguje skórę wokół oczu. Zwiększa kurczliwość włókien mięśniowych, co znacząco wpływa na wygładzenie skóry. Poprawia cyrkulację krwi i limfy, działa regenerująco, odżywczo i dotleniająco. Wpływa na metabolizm, usprawnia wydalanie toksyn z organizmu  oraz nawilża skórę.

 

CENNIK

Masaż leczniczy i relaksacyjny

GRUPOWE ZAJĘCIA RUCHOWE

ruch 2

ruch

Regularna aktywność fizyczna korzystnie wpływa na organizm, funkcjonowanie umysłu i jednocześnie zmniejsza ryzyko zapadalności na choroby przewlekłe.  Dzięki aktywności fizycznej człowiek  nie tylko dba o swoje ciało, ale też uczy się pokonywać trudności, radzić sobie ze zmęczeniem, przeżywać sukcesy i porażki, kontrolować emocje, budować pozytywne relacje z innymi, uczy się współpracy i współdziałania.

Group of people in a park. Boy with four girls. Sports people with bottls of water.

rozmowa

Grupowe zajęcia ruchowe, to wspaniała okazja z jednej strony do odreagowania napięć, a z drugiej do podzielenia się swoimi przemyśleniami, ale i usłyszenia głosu innych. Każdy bowiem ma niepowtarzalny punkt widzenia i ciekawy sposób odbierania świata, zjawisk, wrażeń. Wspólnie spędzony czas przyczyni się do rozwoju zdrowia zarówno w jego aspekcie fizycznym, psychicznym, jak i społecznym.

relaks

relaks

Relaksacja to wszelkie metody i sposoby uzyskiwania stanu fizycznego i psychicznego odprężenia, czyli tzw. stanu relaksu. Jest rozluźnieniem wewnętrznego napięcia, w wyniku którego zmniejszają się nasze negatywne emocje, takie jak lęk, złość, gniew, bezradność. W czasie relaksacji uwalniamy się od napięć w mięśniach i jednocześnie następuje wyciszenie emocji oraz uspokojenie umysłu.

RUCH towarzyszy nam od momentu poczęcia. W ciągu życia nie zastanawiamy się nad istotą ruchu dopiero w pewnych szczególnych momentach zauważamy jak jest dużą wartością i to wartością niezbędną i pożądaną. 

Aktywność fizyczna pełni następujące funkcje:

Stymulacja – to pobudzenie procesów rozwojowych, układ napędowy ontogenezy. Pobudzenie, które prowadzi do rozwoju.

Adaptacja – przystosowanie do zmieniających się warunków, odporność na bodźce mechaniczne, termiczne, ruchowe itp. Dobrze przystosowany organizm jest odporny na zachorowania, zahartowany.

Kompensacja – wyrównanie niedoborów bodźców rozwojowych. Trzeba cały czas wyrównywać niedobory ruchu (hipokinezji) spowodowane ciągłym siedzeniem w pracy, w domu, oglądaniem telewizji, pracą przy komputerze.

Korekcja – naprawianie nieprawidłowości rozwojowych, w tym wad postaw, otyłości. Jest to układ zabezpieczający prawidłowość przebiegu rozwoju osobniczego.

Warto również zwrócić uwagę na fakt, że dzięki aktywności fizycznej człowiek uczy się pokonywać trudności, radzić sobie ze zmęczeniem, przeżywać sukcesy i porażki, kontrolować emocje, budować pozytywne relacje z innymi, uczy się współpracy i współdziałania.

Ćwiczenia fizyczne są również stosowane jako sposób radzenia sobie ze stresem. W dzisiejszych czasach nie da się uniknąć sytuacji, w których psychika człowieka jest obciążona – ilość tzw. stresorów (czynników będących źródłem napięcia psychicznego), na którą jesteśmy narażeni, jest bardzo wysoka. Powodem tego jest nowoczesny styl życia, codzienna rywalizacja w szkole, zjawisko tzw. „wyścigu szczurów” i in. Długotrwałe narażenie człowieka na stres z czasem odbija się bardzo niekorzystnie na stanie jego zdrowia – pojawiają się dolegliwości trawienne, np. wrzody żołądka, związane z nadkwaśnością, choroby układu nerwowego, czy wreszcie choroby psychiczne (depresje i nerwice). Dlatego ważny jest odpowiedni sposób wyładowania negatywnych uczuć, który jednocześnie będzie pozytywny dla naszego zdrowia. Aktywność fizyczna wpływa pozytywnie na ogólny nastrój: napięcie, depresję, gniew i zmęczenie. Pańczyk mówi, że „wyzwolenie motoryczne”, a więc dobrowolne poddanie się pracy fizycznej lub ruchowi w formie przez siebie wybranej, uwalnia człowieka od napięć psychicznych, reakcji nerwowych, apatii i znużenia psychicznego [Wychowanie fizyczne według rozwojowo-zdrowotnych potrzeb dzieci i młodzieży, Roczniki Naukowe AWF Poznań, 2005. Zeszyt 54]. Autor przywołuje słowa Kozłowskiego, który zauważa, że dla „człowieka siedzącego, przekarmionego i nadmiernie pobudzonego”, ruch jest koniecznością biologiczną – zarówno w postaci profilaktycznej, jak i terapeutycznej. To najprostszy i najłatwiejszy sposób na pozbycie się silnego napięcia. Ruch sprawia, że krew krąży szybciej usuwając z organizmu nadmiar adrenaliny i innych hormonów, które wytwarzamy w chwilach zdenerwowania. Bieg, siłownia, gra w koszykówkę, siatkówkę (czy inną grę) to bardzo proste sposoby rozładowania silnego napięcia, ale również może to być sprzątanie, szorowanie, koszenie trawy i inne prace fizyczne. 

Badania GUS donoszą, że większość dorosłych Polaków cechuje mała aktywność fizyczna i bierny sposób spędzania czasu wolnego. Wysiłki o umiarkowanej intensywności są udziałem tylko co trzeciego Polaka, który przeznacza na nie średnio 8 godz. w tygodniu; intensywne wysiłki podejmuje zaledwie 5% osób, w tym czterokrotnie więcej mężczyzn niż kobiet. Na zajęcia sedenteryjne w czasie wolnym (w tym oglądanie TV, czytanie) lub wykonywanie czynności związanych z małą intensywnością wysiłku przeciętny Polak poświęca 18 godz. w tygodniu [Woynarowska B., Edukacja zdrowotna, Wyd. PWN, Warszawa 2008].

Literatura przedmiotu na wyżej poruszane tematy staje się coraz bogatsza, w ciągu ostatnich lat ukazało się wiele doniesień, w których autorzy ukazują efektywność systematycznych ćwiczeń fizycznych uprawianych przez osoby dorosłe i starsze. Szczególnie podkreśla się wartość tzw. treningu zdrowotnego, opartego przede wszystkim na kształtowaniu wytrzymałości. Ten rodzaj treningu pozwala na osiągnięcie poprawy wydolności organizmu, a więc i zdolności przystosowawczych do wysiłku fizycznego i psychicznego. Pod wpływem treningu wytrzymałościowego zmniejsza się ryzyko powstania choroby niedokrwiennej serca, przeciwdziała się chorobom przemiany materii, poprawia czynności układu ruchu, wzmaga się odporność psychiczną.

Najczęściej w podejmowaniu aktywności ruchowej proponuje się uwzględnić optymalne wzorce dotyczące częstotliwości, objętości i intensywności treningu i jako uniwersalny wzorzec aktywności fizycznej dla dorosłych zalecają zasadę: 3x30x130. Oznacza to, że świadomą regularną aktywność ruchową należy podejmować, co najmniej 3 razy w tygodniu, przynajmniej przez 30 minut, przy tętnie 130 uderzeń na minutę. Dla dzieci i młodzieży rekomendowana jest zasada: 5x20x140, co oznacza wysiłek podejmowany 5 razy w tygodniu, przez co najmniej 20 minut, przy tętnie 140 uderzeń na minutę. W ostatnich latach akceptowane jest również stanowisko, że zarówno u dorosłych, jak i u ludzi młodych szczególnie korzystne są kumulujące się wysiłki fizyczne o umiarkowanej i dużej intensywności, w formie dostosowanej do etapu rozwoju, urozmaicone i będące źródłem radości. Zgodnie z zaleceniem WHO, każdy dorosły mężczyzna dla utrzymania zdrowia i minimum kondycji fizycznej powinien codziennie rześkim krokiem spacerować przez 1,5 godziny, zaś kobieta przez 1 godzinę [Osiński W., Zarys teorii wychowania fizycznego, Wyd. AWF Poznań 2002].

W Kanadzie zespół ekspertów, reprezentujących 53 towarzystwa naukowe i organizacje społeczne uznał, że w celu utrzymania i poprawy zdrowia zalecany czas kumulujących się w ciągu dnia wysiłków fizycznych powinien wynosić:

60 minut przy wysiłkach lekkich (np. spacer, lekka praca w ogrodzie, streching), przy których zaczyna odczuwać się ciepło, nieznacznie przyśpiesza się oddech;

30–60 minut przy wysiłkach umiarkowanych (marsz, jazda na rowerze, pływanie, taniec), przy których odczuwa się ciepło, wyraźnie przyśpiesza się oddech i tętno.

20–30 minut przy wysiłkach intensywnych (aerobik, jogging, szybkie pływanie, szybki taniec), przy których odczuwa się zgrzanie i zadyszkę, tętno szybkie.

 
Ruch_1

ROZMOWA połączona z grupowymi zajęciami ruchowymi, to pomysł na całościowe, holistyczne podejście do rozwoju człowieka. Dzięki takiemu oddziaływaniu można zadbać o wszystkie aspekty zdrowia, dążące do utrzymania równowagi.

Wg  WHO „zdrowie jest stanem pełnego, dobrego samopoczucia fizycznego, psychicznego i społecznego, a nie wyłącznie brakiem choroby lub niedomagania (ułomności)” [Woynarowska B., Edukacja zdrowotna, Wyd. PWN, Warszawa 2008]. Mimo, że definicja ta jest od wielu lat przedmiotem krytyki, jest nadal najczęściej cytowaną na całym świecie. Zdrowie nie oznacza więc jedynie braku choroby, lecz jest sposobem na pełne, nacechowane pozytywnymi emocjami życie.

Holistyczne, całościowe podejście do zdrowia zakłada, że zdrowie człowieka stanowi całość, złożoną z kilku powiązanych elementów, wymiarów. Są one wzajemnie od siebie zależne:

•       Zdrowie fizyczne – odnosi się do ciała, jego prawidłowego funkcjonowania. Jest związane z odpowiednim poziomem sprawności i wydolności fizycznej. 

•       Zdrowie psychiczne – zdolność do jasnego, spójnego myślenia oraz rozpoznawania, wyrażania oraz kontrolowania emocji. W zakres zdrowia psychicznego wchodzi również zdolność do radzenia sobie z trudnościami, stresem i sytuacjami kryzysowymi.

•       Zdrowie społeczne – zdolność do utrzymywania dobrych relacji interpersonalnych i współpracy z innymi ludźmi.

 Związki wsparcia społecznego ze zdrowiem były przedmiotem licznych badań. Pomoc ze strony innych ludzi i udzielane przez nich wsparcie może wpływać korzystnie na zdrowie jednostki. 

W badaniach ukazujących relacje między wsparciem a zdrowiem człowieka istotne są trzy poglądy:

• pierwszy głoszący, że wsparcie działa jak bufor, który staje się potrzebny dopiero 

w sytuacji napotykania przez jednostkę trudnych, stresujących wydarzeń życiowych (niewielki stres może wywołać liczne zaburzenia),

• drugi zakłada, że wsparcie jako wskaźnik integracji jednostki ze środowiskiem jest niezależnym czynnikiem wpływającym na zdrowie. Człowiek mający dobre wsparcie powinien być zdrowszy niż osoba, która go nie doświadcza, bez względu na poziom stresu,

• trzeci, odwracający relacje między wsparciem a chorobą, głosi, że osłabienie więzi społecznej jest konsekwencją większych skłonności do zaburzeń psychicznych człowieka (Antoszewska, 2004).

 

Zdrowie nie jest wyłącznie darem natury, ale jest również wynikiem pracy nad nim zarówno pojedynczych osób, jak i grup oraz całego społeczeństwa. 

 
GW

RELAKSACJA ma duże znaczenie w rozładowaniu napięcia. Techniki relaksacyjne to sposoby na wyładowanie stresu lub nadmiaru emocji na drodze odpowiednich ćwiczeń fizycznych i psychicznych. Relaksacja (www.relaksacja.pl) jest rozluźnieniem wewnętrznego napięcia, w wyniku, którego zmniejszają się nasze negatywne emocje, takie jak lęk, złość, gniew. Relaksacja to wszelkie metody i sposoby uzyskiwania stanu fizycznego i psychicznego odprężenia, czyli tzw. stanu relaksu. Na efekt relaksu składają się: zmniejszenie napięcia mięśniowego, zwolnienie tempa przemiany materii, rozszerzanie się naczyń krwionośnych, wzrost temperatury niektórych partii ciała. Warto zapamiętać, że w czasie relaksacji zawsze uwalniamy się od napięć w mięśniach i jednocześnie następuje wyciszenie emocji oraz uspokojenie umysłu. Podobne efekty możemy uzyskać stosując ćwiczenia energetyzujące jak np. jogę czy różnego rodzaju masaże.

Opening hours

We’ll be happy to accommodate your wishes. If you need further information, don’t hesitate to contact us for a free consultation.

This week hot offer

30 min body massage
30 min facial treatment
Free use of the spa Jacuzzi & sauna